TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Pracownia specjalizuje się w badaniu i projektowaniu systemów zbiorowego transportu lądowego, ze szczególną uwagą na systemach szynowych. Przedmiotem badań są zarówno procesy użytkowania pojazdów oraz infrastruktury, jak również procesy utrzymania zdatności elementów systemu. W tym zakresie podejmowane jest modelowanie procesów użytkowania, modelowanie niezawodności, bezpieczeństwa i odporności systemów. Celem funkcjonowania Pracowni jest opracowywanie i wdrażanie rozwiązań „KOLEJ 4.0” w zakresie planowania odpornych i efektywnych harmonogramów użytkowania, wielokryterialnej optymalizacji rozkładów jazdy, wielokryterialnego zarzadzania zakłóconymi procesami oraz bezpieczeństwem i zarządzania procesami obsługi technicznej w strategiach CBM i RCM.
Pracownia charakteryzuje się elastycznością kadrową, która pozwala na realizację szerokiego wachlarza tematów badawczo-rozwojowych i organizacyjno-projektowych w systemach transportu szynowego oraz systemach powiązanych z nimi. Zwiększanie kompetencji i dostępnych zasobów uzyskiwane jest poprzez powoływanie grup roboczych dedykowanych konkretnym zadaniom. W skład takich grup roboczych wchodzą specjaliści z innych zespołów Politechniki Wrocławskiej, jak również innych polskich oraz zagranicznych jednostek badawczych współpracujących z Pracownią.
Pracownia prowadzi działalność badawczo-dydaktyczną oraz wykonuje prace dla przemysłu i jednostek samorządowych.
Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »